Reklamacje i zwroty

Data opublikowania:

Reklamacje

Zamawiając produkty w sklepie internetowym pasja.koszalin.pl, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest niezgodny z opisem lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy, aby nie przyjmować przesyłki, po czym niezwłocznie skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 662 288 994

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni formularz i odeślij go do nas na adres sklep@pasja.koszalin.pl. Reklamowane towary (wraz z formularzem) odeślij na adres naszego sklepu.

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.