wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje i zwroty2

Filtrowanie

Mobilny Warsztat Festool

  • Festool promocja MW1000

Kontakt

  • PHU Pasja
    NIP: 669-16-60-178
  • E-mail:sklep@pasja.koszalin.pl
  • TelefonObsługa zamówień internetowych: 535 160 750
    Punkt sprzedaży Koszalin: 660 646 053
  • Godziny działania sklepuOd PN do PT 8.00 - 16.00

Najlepiej oceniane

WOW! Tu też daję 4 gwiazdki, ale tylko dlatego, że nie miałem w rękach oryginału z Japonii. Jestem pod wielkim wrażeniem. Piła jest tak precyzyjna, że…
Ocena produktu 5/5

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Jako konsument (nie firma) masz do tego pełne prawo. Będziemy wdzięczni, jeśli zwrócisz towar w oryginalnym opakowaniu producenta.

Zwrot towaru​


Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)

Formularz zwrotu dostępny jest tutaj. Wydrukuj go i uzupełnij.







 


Produkt wraz z formularzem i kserokopią faktury zapakuj do paczki. Wyślij paczkę na adres:

Sklep Pasja Koszalin
P.H.U. Pasja Mariusz Gajewski
ul. Różana 1C
75-220 Koszalin

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy jego użytkowanie nie przekroczyło granicy zmian w ramach zwykłego zarządu).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na adres email wyślemy fakturę korygującą, którą prosimy czytelnie podpisać i odesłać jej kopie.




 

Czekaj na zwrot środków

Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia.








Reklamacje

Zamawiając produkty w sklepie internetowym Pasja.Koszalin.pl, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy aby nie przyjmować przesyłki, po czym niezwłocznie skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 535 160 750.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni formularz i odeślij go do nas na adres sklep@pasja.koszalin.pl. Reklamowane towary (wraz z formularzem) odeślij na adres naszego sklepu.

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.


Przejdź do strony głównej

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
 

Wybrane produkty promocyjne

12345
regulamin sklepu internetowegoPayeezy Płatności online
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl