wyszukiwanie zaawansowane
sklep@pasja.koszalin.pl
» Regulamin

Filtrowanie

Kontakt

Najlepiej oceniane

Nieco cięższy (o 0,7 kg) młot od swojego konkurenta GBH 8-45 D Professional, cechujący się natomiast znacznie mniejszą emisją drgań podczas wiercenia…
Ocena produktu 5/5

Regulamin

alt

Regulamin korzystania z usług sklepu internetowego www.pasja.koszalin.pl

 
Regulamin
Domniemywa się, że użytkownik zarejestrowany oraz niezarejestrowany przeglądający strony serwisu wcześniej zapoznał się z niniejszym regulaminem oraz w pełni akceptuje jej postanowienia.
 
1. Dane firmy.
Właścicielem internetowego sklepu pasja.koszalin.pl jest firma:
P.H.U. Pasja
Mariusz Gajewski
Ul. Różana 1c
75-220 Koszalin

NIP 669-16-60-178
Regon 330276784
Konto bankowe:
MultiBank: 27 1140 2017 0000 4702 0407 0330
 
2. Rejestracja.
Aby móc kupować w naszym sklepie internetowym trzeba zarejestrować się jako klient, rejestracja ta jest bezpłatna i daje szansę na korzystanie z wielu promocji i innych atrakcji jakie będziemy organizować na stronie sklepu.

Użytkownik rejestrując się w sklepie internetowym jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikowania danych osobowych drogą telefoniczną.

Rejestracja jest jednoznaczna z oświadczeniem przez Użytkownika, iż zapoznał się z regulaminem sklepu i zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych w celu realizacji zakupów.
 
Użytkownik może usunąć swoje konto w dowolnym momencie.

Osoby poniżej 18-go roku życia powinny posiadać zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na użycie lub podanie jakichkolwiek danych osobowych na tej stronie.

Dzieci poniżej 13 lat w świetle prawa nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, nie mogą więc rejestrować się w naszym sklepie, ani brać udziału w promocjach i konkursach organizowanych na naszej stronie internetowej. Jeśli rodzic lub opiekun prawny dziecka poniżej 13-go roku życia stwierdzi, że dziecko udzieliło na naszej stronie informacji identyfikujących, powinien poinformować nas o tym, że chce usunięcia tych danych z naszej bazy danych. Po takiej informacji, dane te zostaną niezwłocznie usunięte.
 
3. Polityka prywatności.
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) firma P.H.U. Pasja chroni dane osobowe, a także dane bilingowe Użytkowników. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu i poprawienia swoich danych osobowych.
 
Istnieje możliwość skasowania konta na życzenie użytkownika.
 
Firma P.H.U. Pasja nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych użytkowników innym osobom lub instytucjom. Twoje dane osobowe, które nam podajesz (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufne i nikt z zewnątrz nie ma do nich dostępu. Nie są udostępniane żadnym osobom trzecim, firmom ani organizacjom. Służą one tylko i wyłącznie do komunikacji pomiędzy nami. Zastrzegamy sobie prawo do wykorzystania Państwa danych osobowych w celach marketingowych lub kontrolnych (sprawdzanie jakości oferowanych produktów, ankiety).
 
Warto pamiętać:
  • po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj" znajdujący się w prawym menu
  • nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta
  • nigdy nie zwracamy się do Użytkowników o udostępnienie nam loginu lub hasła. W sieci jest wiele osób które mogą chcieć uzyskać od Ciebie informacje na Twój temat i użyć ich przeciwko Tobie lub innym osobom
4. Warunki zamówienia.
Głównym warunkiem realizacji złożonego przez Użytkownika zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po otrzymaniu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail.
Osoby składające zamówienie bezpośrednio poprzez sklep internetowy, które podadzą adres e-mail będą automatycznie otrzymywać na podaną skrzynkę list potwierdzający złożenie zamówienia oraz jego status.
Klient ma możliwość korygowania zamówienia, lecz tylko do czasu zatwierdzenia go do realizacji. Późniejsze zmiany w zamówieniu będą traktowane jako odrębne zamówienie. Informacje o statusie zamówienia będą na bieżąco uaktualniane w profilu użytkownika.
 
Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią  oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.
Przy zakupie więcej niż jednej sztuki produktu ceny mogą ulec zmianie!
Zdjęcia umieszczone na stronie internetowej www.pasja.koszalin.pl mogą odbiegać od wyglądu produktów znajdujących się w sprzedaży.
Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

UWAGA ! Nie ma w naszym sklepie minimalnej kwoty zamówienia.
 
 
5. Czas realizacji zamówień oraz koszty wysyłki.
Terminem realizacji zamówienia jest czas upływający od chwili złożenia zamówienia do chwili wysłania produktu przez sklep. Czas ten jest wyrażany w dniach roboczych i jest zależny od sposobu dostawy oraz dostępności produktów. Sklep zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych, jak brak produktu u producenta (wyczerpany nakład). O wznowieniu nakładu Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie, po otrzymaniu takiej informacji przez sklep.
Termin realizacji zamówienia dla produktów znajdujących się w naszym magazynie: do 2 dni.
Termin realizacji zamówienia dla produktów znajdujących się w magazynach naszych dostawców:
Magazyn w Polsce: do 4 dni
Magazyn w Europie: do 7 dni.
 
Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek.
Sprzedajemy i wysyłamy towar tylko na terenie Polski.

W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może zrezygnować z pozycji, która ten czas wydłuża lub całkowicie zrezygnować z zamówienia.
Informacja o wysokości opłaty związanej z wysyłką pojawia się na etapie składania zamówienia w procedurze wyboru sposobu dostawy.
 
Koszt dostawy przy zamówieniu o wartości powyżej 615zł brutto ponosi sklep www.pasja.koszalin.pl (przy założeniu, że waga zamówionych produktów nie przekracza 30 kg).
 
Przy kwocie mniejszej niż 615zł brutto koszt przesyłki w zależności od wagi i gabarytów przesyłki ponosi odbiorca (zamawiający).
Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru, gdyż jesteśmy firmą stacjonarną, prosimy jedynie zaznaczyć ten fakt w uwagach zamówienia.
 
Firma czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod adresem:
P.H.U Pasja
ul. Różana 1C
75-220 Koszalin
 
6. Bezpieczeństwo przesyłki.
Zamówione towary będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy sprawdzoną przez nas firmą kurierską DPD. Zamówiony towar wysyłany jest w opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.
 
Zasady odbioru przesyłki:
  • Przed przybyciem kuriera Klient powinien:
  1. przygotować narzędzie, niezbędne do przecięcia taśm i opakowania zewnętrznego w celu sprawdzenia zawartości
  2. jeśli przy zamawianiu została wybrana opcja „gotówka przy odbiorze” Klient powinien przygotować kwotę do zapłaty
  • Po doręczeniu przesyłki przez kuriera (w jego obecności):
  1. przygotować narzędzie, niezbędne do przecięcia taśm i opakowania zewnętrznego w celu sprawdzenia zawartości
  2. jeśli przy zamawianiu została wybrana opcja „gotówka przy odbiorze” Klient powinien przygotować kwotę do zapłaty
Jeżeli przesyłka będzie uszkodzona lub będzie brakowało towaru, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Należy w nim wymienić następujące informacje :
  • czy na paczce widnieją oznaczenia ostrzegawcze ( np. „ostrożnie”, „góra” itp.)
  • sposób zabezpieczenia przesyłki od zewnątrz(taśma firmowa) jak i od wewnątrz (wypełnienie)
  • rodzaj uszkodzeń i co zostało uszkodzone
  • zalecane jest zrobienie dokumentacji fotograficznej uszkodzonego opakowania
Po sporządzeniu protokołu, zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie oraz przesłać kopię protokołu szkody (faxem lub pocztą) do firmy P.H.U. Pasja.
 
Tylko firma P.H.U. Pasja może złożyć reklamację u kuriera.
 
7. Formy płatności.
Na chwilę obecną firma P.H.U. Pasja oferuje następujące formy płatności:
  • „ZA POBRANIEM” – opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę
UWAGA! Przesyłki „ZA POBRANIEM” realizujemy tylko do kwoty 5000zł.
  • „PRZEDPŁATA NA KONTO” - klient wpłaca kwotę za towar na konto firmy
Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), datę, nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz dopisać hasło "Zamówienie internetowe".
Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie.
Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (faktura VAT lub paragon) oraz karty gwarancyjne (o ile produkt gwarancję posiada).
 
Zastrzegamy sobie prawo do wymagania przedpłaty w przypadku zamówień przekraczających wartość 2000zł (30% ceny brutto towaru).
 
8.Zwrot towarów.

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §. 5 ust. 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
 
  1. wiadomością e-mail, na adres sklep@pasja.koszalin.pl,

2. w formie pisemnej, na adres PHU Pasja, ul. Różana 1c 75-220 Koszalin
 
4. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie drogą elektroniczną (np. e-mailem) Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres e-mail, z którego otrzymał oświadczenie.

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:


1. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz

2. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),

3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
 
6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:


1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 
7.  W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu.  Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by  towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

11. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 
9. Gwarancje i postępowanie reklamacyjne.
Towary oferowane w sklepie internetowym Pasja.koszalin.pl są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi. Gwarancja oraz sposób jej realizacji zależny jest od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.
W przypadku reklamacji należy kontaktować się z odpowiednim serwisem. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód zakupu i karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.
W przypadku ewentualnych reklamacji towar należy wysłać na adres serwisu podanego na karcie gwarancyjnej lub przynieść do siedziby naszej firmy.

Do paczki należy dołączyć opis przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartę gwarancyjną - brak odpowiednich dokumentów może wiązać się z odmową reklamacji.
Wszelkie reklamacje wysyłane są na koszt serwisu.
Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego użytkowania, przechowywania, transportu czy konserwacji sprzętu, sprzęty, do których Klient zagubił dokument zakupu, towary poddane jakimkolwiek przeróbkom, części naturalnie zużywające się lub zużycia elementów o swojej skończonej trwałości, np. szczotek węglowych, osprzętu itp.
W przypadku wysyłki sprzętu na gwarancji z wadą nie objętą gwarancją, koszty transportu ponosi Klient.
Postępowanie reklamacyjne w przypadku sprzedaży dokonywanej drogą elektroniczną odbywa się w sposób przewidziany dla sprzedaży tradycyjnej, nie dokonywanej za pośrednictwem witryny WWW. Szczegółowe warunki postępowania reklamacyjnego zamieszczone są w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
 
10. Rabaty dla klientów.
Ceny przedstawione w sklepie internetowym są cenami po rabatach. Jednakże, przy zakupach większych ilości możliwe jest obniżenie ceny. Dotyczy to m.in. szlifierek Mirka czy bitów Wiha.
Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Wybrane produkty promocyjne

12345
alt
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl